הקמת חדר כושר בבניינים ומגדלי יוקרה

הקמת חדר כושר בבניינים ומגדלי יוקרה

בניני מגורים היום מותאמים לנורמות החיים שלנו, אחד מהשינויים שאנו רואים בתרבות המגורים שלנו היום הוא מעבר לבנייני מגורים שבהם יש לא רק שומר לובי, אלא גם חדר כושר משותף שנועד לשמש את תושבי הבניין.

יתרונות של חדר כושר בבניין מגורים

חדר כושר בבניין מגורים יש לו הרבה יתרונות הוא זמין בכל רגע, דיירי הבניין אינם צריכים לצאת מהבית ולהיתקע בפקקים כדי להגיע לחדר הכושר המרוחק הנמצא במרכז העיר, אלא הם יכולים לרדת לחדר הכושר שהוקם בבניין המשותף שלהם. בנוסף לכך חדר כושר בבניין מגורים הוא בבעלות דיירי הבניין ולא בבעלות של אף אחד אחר, ואין צורך לשלם דמי מנוי למישהו.

יש היום לא מעט חברות המציעות ללקוחותיהם שירות של הקמת חדר כושר בבניין מגורים , יש מגדל מגורים שירצה חדר כושר יוקרתי ומפואר ויש בניין משותף שירצה חדר כושר סטנדרטי ופרקטי.

אימון על הליכון בחדר כושר

הקמת חדר כושר בבניין מגורים צריכה להתייחס לכמה פרמטרים :

מהו המיקום של חדר הכושר – חדר כושר צריך שהמיקום שלו יהיה בחלל סגור ולא בחלל פתוח, חדר כושר צריך להיות במקום שיאפשר למתאמנים תחושה של פרטיות, ויחד עם זאת הוא לא יפגע ולא יפריע לשאר דיירי הבניין. צריך לזכור שאימון בחדר כושר כולל בתוכו רעש חזק של מוזיקה ושימוש במשקולות ושאר מכשירים כבדים, אם חדר כושר יהיה באזור פתוח הרי שהוא יהווה מקום לא בטיחותי ומקום מרעיש ועלול להפוך למקור לסכסוכים בין דיירי הבניין

אילו מכשירי כושר יהיו בחדר הכושר – בהתאם למיקום של חדר הכושר ובהתאם לצרכים של הדיירים בבניין ולתקציב של דיירי הבניין יש לבחור את מכשירי הכושר המתאימים, יש מגדל מגורים שיחליט על מכשירי כושר יקרים ששווים עשרות אלפי שקלים, ויש בנין מגורים שיסתפק במכשירי כושר פשוטים וסטנדרטים או אולי מכשירי כושר יד שניה.

אימון בחדר כושר

מה תהיה האווירה בחדר הכושר – האווירה בחדר הכושר משפיעה על יכולתו של המתאמן. אווירה שקטה ורגועה תרדים את המתאמן ואווירה רועשת וצועקת תזרים את האדרנלין אצל המתאמן. את האווירה בחדר הכושר ניתן לקבוע ע”פ הדקורציה בחדר הכושר ושאר אביזרי עיצוב שיש בחדר הכושר לכן בד”כ נהוג לעצב את הרצפה, הקירות, בעיצוב שיכלול צבעים נועזים וכהים, ויהיה עיצוב מושך וצועק ולא עיצוב רגוע ושקט . כמובן שכל נושא עיצוב חדר הכושר נעשה בשיתוף פעולה מלא עם מזמין העבודה ובהתאמה אישית.

אביזרים נלווים בחדר הכושר – במרבית חדרי הכושר ניתן למצוא אביזרים נלווים שונים כמו מכשירי LCD או אזניות לשמיעת מוזיקה , או גומיות או חבלי קפיצה, ושאר אביזרים שימושיים שרצוי שיהיו בחדר כושר.

אימון בחדר כושר

תהליך הקמת חדר כושר בבניין מגורים על ידי שייפוואן

תהליך היישום של הקמת חדר כושר בבניין מגורים מתחיל בפגישה ראשונית שבה לומדים נציגי חברת שייפוואן מהו השטח המיועד לחדר הכושר, ומהו התקציב המיועד לשם הקמת חדר הכושר, בהתאם לכך מחליטה החברה על הציוד והמכשירים שיהיו מתאימים לשטח הספציפי ולתקציב הקיים. בנוסף לכך שייפוואן מציעה גם שירותים של תפעול ותחזוקה שוטפת של חדר הכושר בעזרת מדריכי כושר מסוגים שונים שיפעילו בחדר הכושר חוגים מסוגים שונים.

חושבים על הקמת חדר כושר בבניינים ומגדלי יוקרה?
אנו בשייפוואן נשמח להציע לכם שירות הקמת חדר כושר אצלכם בבניין או במגדל המגורים במחיר משתלם במיוחד, לפרטים נוספים לחצו על יצירת קשר

Comments are closed.