חושבים על הקמת חדר כושר ?

אנו בשייפוואן נשמח להציע לכם שירות הקמת חדר כושר במחירים משתלמים במיוחד.

שייפוואן הקמת חדר כושר

חברת שייפוואן עוסקת בייעוץ ובהקמת חדרי כושר הן עבור המגזר העסקי והן למגזר הפרטי. תהליך של הקמת חדר כושר כולל את המרכיבים הבאים: פגישת יעוץ אצל הלקוח, מדידות וצילומים של השטח המיועד, בחירת ציוד הכושר המתאים מתוך מספר אפשרויות קיימות תוך שמירה על מסגרת תקציב ותוך ניצול אופטימלי של החדר המיועד. ניתן לבצע גם הדמיות של חדר הכושר בתלת מימד במידת הצורך.

פגישת יעוץ בנושא הקמת חדר כושר

במהלך הפגישה אנו נבין טוב יותר את המטרות והשימושים העיקריים של חדר הכושר וננסה להבין מיהו בעיקר קהל היעד, מה שיביא בהמשך לתוצאות מקסימליות. חשוב להדגיש שלאורך כל הדרך קיים ליווי אישי בכפוף לעמידה בלוח זמנים ובתקציב המיועד. גם לאחר הקמת חדר כושר אנו ממשיכים בליווי האישי, בתפעול מלא של חדר הכושר, הענקת שירות ואחריות עבור ציוד הכושר שנרכש דרכנו וכמובן השמת מאמני כושר מקצועיים.

סל השירותים שאנו מציעים:

קשת של פתרונות תחת קורת גג אחת

הקמת חדר כושר

הקמת חדר כושר

בין אם יש לכם חדר פנוי בבניין, חלל ריק במשרד, אנו כאן לסייע לכם בכל התהליך של הקמת חדר כושר. השירות כולל גם את רכישת הציוד עבורכם במחירים משתלמים במיוחד.

תפעול חדר כושר מאמנים

הפעלת חדר כושר

לשייפוואן יש צוות מדריכים מנוסה, בוגרי וינגייט, שישמח לעמוד לשרותכם, לדאוג לכך שהאימון מתבצע בצורה מיטבית בהתאם למטרותכם. קיימים גם מאמני חוגים (יוגה, קיקבוקס ועוד)

יועץ לחדר כושר ייעוץ להקמת חדר כושר

יעוץ להקמת חדר כושר

חברת שייפוואן עוסקת במתן שרותי ייעוץ והכוונה להקמת חדרי כושר, תוך מתן הדגשים על עמידה בתקנים וביעוץ עסקי לניהול החדר כושר. השירות כולל גם ניהול מכרזים לרכישת ציוד לחדר כושר.

הקמה ותפעול של חדר כושר בבתים פרטים

הדמיית חדר כושר

האמרה "תמונה שווה אלף מילים" מעולם לא הייתה נכונה יותר, למה לדמיין בעוד שניתן לצפות בהדמיות תלת מימדיות ריאליסטיות של חדר כושר. קיימת גם אפשרות לסרטון אנימציה וחוויית VR.

הקמת חדר כושר חדש או שדרוג חדר כושר קיים

חברת שייפוואן עובדת עם מספר חברות ויבואנים של ציוד כושר מקצועי המיועד לעבודה אינטנסיבית 7 ימים בשבוע. ציוד הספורט נחלק לשלושה חלקים, החלק הראשון הוא ציוד כוח מקצועי הכולל ספות, מולטי-טריינרים ומשקולות, החלק השני האירובי מתייחס בעיקר למסלולי ריצה, אליפטיקל ,קרוס טריינר ואופניים, ואילו החלק השלישי של הציוד עבור הקמת חדר כושר מתייחס לפריטי ספורט משלימים כמו: מזרנים, כפפות, מוטות, מדי דופק וכו'.

באפשרותנו לשדרג כל חדר כושר קיים הן מבחינת ציוד והן מבחינת כוח אדם (לפרטים נוספים: הפעלת חדר כושר), אנו מציעים גם הקמת חדרי כושר לחברות ולאירגוניםהקמת חדרי כושר במגדלי יוקרה, הקמת חדר כושר בבתי מלון, הקמת חדר כושר בחברות הי-טק וללקוחות פרטיים, בנוסף אנו מעניקים שירות של מאמן כושר אישי המגיע אל החברה עצמה בזמנים קבועים ועורך לעובדי החברה ומנהליה שם ללקוחות אימונים אישיים מהנים ביותר.

גלריית תמונות של הקמת חדרי כושר

למה כדאי לכם לבחור בשייפוואן?

  • מחפשים ומוצאים את הפתרון המושלם ללקוח
  • אוהבים לעבוד עם תקציבים נמוכים ולהוציא מהם את המרב.
  • עמידה בזמנים ובתקציב.
  • צורת עבודה מאורגנת ויסודית - אך גם מהירה וגמישה.
  • דגש על סביבת עבודה חיובית ויצירתית.
חדר כושר ריק חדר כושר מלא

פורטפוליו

פרוייקטים נבחרים

שאלות ותשובות בנושא הקמת חדר כושר

בעקבות וירוס הקורונה (Covid 19) קיימות הנחיות מיוחדות שמפרסם משרד הבריאות המתעדכנות מעת לעת. יש להקפיד על מילוי ההנחיות במלואן על מנת לקבל את התו הסגול (מיועד לעסקים). ההנחיות שיש להקפיד עליהן כוללות: מדידת חום בכניסה, שמירה על מרחק של 2 מטר בין המתאמנים, עמדות חיטוי עצמי (אלכוג'ל) , ניקוי וחיטוי מכשירי הכושר לעיתים תכופות, לא קיימת חובת חבישת מסיכה בזמן הפעילות הגופנית, אך יחד עם זאת מומלץ שמאמני הכושר יחבשו מסיכה כל העת. בחדרי כושר פרטיים שבהן לא נדרש התו הסגול כוללים: בנייני מגורים, מגדלי יוקרה, בתים פרטים ומשרדים, יש להקפיד על שמירת אותן ההנחיות לטובת שאר המתאמנים במקום. 

לאחר אינספור דיונים, תיקונים לחוק הספורט (התשמ"ד) והחלטות ממשלתיות , יצאה פסיקה (החל מיוני 2013) הקובעת שבבניין שבו מספר הדירות המקסימלי עומד על פחות מ-100,קיים פטור מנוכחות של מדריך בחדר הכושר בבניין. יחד עם זאת חשוב לציין שהחוק מחייב על קיומם של קבלת אישורים רפואיים מכל המתאמנים במקום כמו כן קיים איסור על ילדים מתחת לגיל 14 מלהתאמן במקום ללא אישור מתאים. כך יוצא בעצם, שללא נוכחות מדריך כושר במקום קיימת בעיה של אכיפה ושמירה על התנאים. בנוסף, לא כל חברות הביטוח יסכימו לבטח חדר כושר בבניין שלא קיימת בו נוכחות של מדריך בשעות הפעילות.

קיימות סיבות רבות וטובות להימצאותו של מדריך אשר יתפעל עבורכם את חדר הכושר: פעילות של הצלה והחייאה במקרה הצורך, מעקב אחר הנכנסים למקום ואיסוף של אישורים רפואיים מהמתאמנים, הקפדה נכונה על ביצוע של תרגילים, שמירה על הסדר והניקיון במקום, מניעה מזרים מלהיכנס למקום, שמירה על מכשירי הספורט בפני בלאי והזמנת איש טכני לתיקונם במקרה הצורך, ועוד לא דיברנו על מוטיבציה בזמן האימון, טיפים לתזונה ולאורח חיים בריא, אופציה לאימונים אישים, מאמן חוגים, ועוד.

כמובן, חייבת להיות ערכת עזרה ראשונה מוכנה לפעולה, מערכת כיבוי אש לרבות מטפים בהישג יד, שילוט מעל הכניסה ומעל יציאת החירום, תאורה טובה וחזקה, מערכת אוורור עם שליטה על הטמפרטורה.כמו כן, לפי החוק חייב להיות מותקן במקום שילוט בדבר הוראות שימוש בחדר הכושר (שילוט לגבי הופעה חיצונית מתאימה, אישורים רפואיים לכל מתאמן, גיל המתאמנים, אופי המקום ועוד) , ניתן להוסיף שילוט מעל דלת הכניסה לחדר הכושר המציין את שעות פעילות המקום וטלפון של איש קשר וכמובן ביטוח. בנוסף אנחנו ממליצים על מתקנים שאינם בגדר חובה: ברז מים או קולר לרווית המתאמנים, שרותי מגבות, ומערכת קודן לדלת הכניסה.

קיימים מספר סוגי ביטוח שאנו ממליצים שיהיו בכל חדר כושר.בראש ובראשונה :ביטוחים נגד פגיעות ופציעות של מתאמנים הביטוח כולל גם צד ג', ביטוחים נוספים מטרתם להעניק כיסויים למקרים של: גנבה , השחתה, שריפה, או רטיבות של ציוד בחדר כושר. במקרים כאלו חברות הביטוח ידרשו ממכם להתקין מערכת אזעקה משוכללת, קודן כניסה אלקטרוני לחדר כושר, וסורגים על החלונות.

אנו עובדים אך ורק עם ציוד כושר מקצועי או חצי מקצועי מהמותגים המובילים בעולם, ציוד שקיבל ציונים גבוהים, עמד בתקנים המחמירים ביותר, נוח לתפעול, והכי חשוב: השירות והאחריות מצוינים.

בתחום של ציוד כושר קיימים 3 רמות שונות:

  1. ציוד כושר ביתי – ציוד כושר ביתי מאופיין בזה שהוא המשתלם ביותר מבחינת העלות. אך בכך תמו כל היתרונות שלו. החסרונות הינם רבים כמו איכות חומרים ירודה, חוסר פונקציונליות של המכשיר, תנועה מצומצמת, חוויית אימון ירודה, שחיקה גבוהה מה שמוביל מהר מאד לריבוי בתקלות. שירות ואחריות לתקופה קצרה. מיועד בעיקר למי שמתכנן להשתמש במכשיר בעצמו פעם בשבוע.
  2. ציוד כושר חצי מקצועי – זהו ציוד שמאופיין בדרך כלל מבחינת חומרים בחומרים איכותים כמו גם הנדסת אנוש. התנועה של המכשירים הארובים והאנאירובים היא חלקה יותר ומותאמת לגוף, שירות ואחריות לתקופה ארוכה. בנוי לעבודה אינטנסיבית 24/7. המכשירים הארובים אינם כוללים מסכים מגע אלא רק פאנלים LCD לחיווי כללי, מיועד בעיקר לחדרי כושר בבניינים משותפים ובמשרדים.
  3. ציוד כושר מקצועי – אי שם, בקצה הפירמידה נמצאים אותם מכשירי כושר שניתן לראות אותם בעיקר בחדרי הכושר הגדולים (בלי לעשות פרסומת) ולא בכדי החומרים שלהם איכותים והם בנויים לעבודה סופר אינטנסיבית. מכשירי האירובי כוללים מסכי מגע עם שלל אפליקציות, כמו ערוצי טלוויזיה, נטפליקס, מאמן וירטואלי, חיבור לטלפון הנייד ושמירת נתוני האימון. מעבר לרוחב המסילה וכוחות סוס, התנועה הביו-מכנית שלהם אופטימלית מה שגורם לחווית אימון מושלמת ומהנה. נכון, העלות שלהם אמנם גבוהה ביחס לאחרים אך התועלת לטווח הארוך משתלמת ביותר. ציוד כושר פרימיום, מיועד בעיקר לחדרי כושר בבתי מלון, מגדלי יוקרה, וחדרי כושר מקצועניים.
Shopping Basket
לוגו שייפוואן צבעוני

טופס יצירת קשר מהיר