תפעול והקמת חדרי כושר בחברות הייטק

תפעול והקמת חדרי כושר בחברות הייטק

בחברות הי-טק רבות ובמיוחד בגדולות שבהן, יש כיום חדרי כושר מפוארים למדי, וזאת בעיקר בשל המגמה של חברות אלה לתת לעובדים שלהם תנאים נוחים במיוחד במקום העבודה ושלל הטבות ייחודיות. סיבה נוספת לכך היא הרצון של עובדים רבים לשמור על כושר גם בזמן העבודה. זהו נושא מורכב הכולל אספקטים רבים, אך הבנה בו היא הכרחית על מנת להצליח בתחום זה.

הקמת חדר כושר

מדוע צריך חדרי כושר בחברות הי-טק?

קצב החיים בעולם ההי-טק הוא רצחני והעובדים בתחום זה עובדים שעות ארוכות, רובן מול מחשב. יש חשיבות רב להפעלת השרירים גם במהלך יום העבודה, ולכן, לא מעט חברות דואגות לתפעול והקמת חדרי כושר בחברות הייטק. כך כולם יוצאים מרוצים – העובדים, שמקבלים חדרי כושר איכותיים במקום העבודה שלהם, המנהלים שמקבלים עובדים בעלי כושר גופני טוב יותר ומוטיבציה גבוהה יותר, וכמובן שגם החברה עצמה. את אימוני הכושר ניתן לעשות בתחילת יום העבודה, בסופו ואפילו בהפסקת הצהריים. אך על מנת שחדרי הכושר הללו יהיו ברמה גבוהה יש צורך בידע ורצוי גם ניסיון בתחום. חשוב להתייעץ עם יועצים להקמת חדרי כושר ואנשי מקצוע בתחום הכושר ולהשקיע משאבים הן בשלב ההקמה והן בשלב התפעול!

הקמת חדר כושר

תפעול והקמת חדרי כושר בחברות הייטק - הלכה למעשה

על מנת לבצע את ההקמה בצורה יעילה וחכמה יש צורך במספר פעולות. קודם כל יש להחליט שלחברה יש את התקציב ואת המשאבים לכל העניין. לאחר שהוחלט על ההקמה, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע במגוון תחומים – מאמני כושר, אנשי עיצוב, אדריכלים ואפשר גם להתייעץ עם חלק מהעובדים (או עם ועד העובדים אם קיים כזה). חשוב להשיג ציוד חדשני ואיכותי, את כל האישורים והביטוחים המתאימים, מאמני כושר ברמה גבוהה ועוד. ניתן גם להיעזר במאמן כושר אישי על מנת להשיג מטרות ויעדים במהלך האימון, גם האבזור והעיצוב של חדרי הכושר הם חשובים.

אין כל ספק כי חדרי כושר שכאלה יכולים להפוך את השהות במקום העבודה למהנה, מספקת ומתגמלת יותר!

מיותר לציין שמומלץ להתאמן בהשגחה של מאמן כושר מוסמך אשר יוודא שאתם מבצעים את התרגילים בצורה נכונה ובריאה – חברת שייפוואן עוסקת בהפעלת חדרי כושר באמצעות מאמני כושר מוסמכים.

הקמת חדר כושר

מעוניינים שנקים עבורכם חדר כושר מדהים בחברה ?
אנו בשייפוואן נשמח להציע לכם תפעול והקמת חדר כושר במחיר משתלם במיוחד, לפרטים נוספים צרו עמנו קשר.

Comments are closed.